ارزش‌گذاري گروه‌بندي موضوعي فاكتورهاي رتبه‌بندي در گوگل

اين سايت مرجع مقالات ساخت بك لينك است كه به موضوع بك لينك و تاثير آن روي سئو ميپردازد

ارزش‌گذاري گروه‌بندي موضوعي فاكتورهاي رتبه‌بندي در گوگل

۴۳ بازديد


مثلا گوگل به‌شكل منظم ساخت بك لينك رايگان  مرتبه‌بندي‌هاي خويش را به‌روزرساني مي‌نمايد كه به آن به‌روزرساني پنگوئني نيز گفته مي گر  فرمان بسيار مهمي ميباشد كه در‌پي اين راهنما درباره ي آنان مشاجره خوا هيم كرد.
ما به‌شكل ظريف الگوريتمي كه گوگل براي انتخاب نتيجه ها جست‌وجوي خويش به عمل مي برد را نمي‌دانيم اين جز ادويه پنهان فعاليت كمپاني به حساب مي آيد.
مغاير اين حقيقت، اجماع همگاني ميان جامعه سئوكاران (بر طبق تحقيق و پرسشنامه فاكتورهاي جايگاه‌بندي MOZ كه در سال ۲۰۱۵ انجام شد) انتخاب شد كه‌اين پيوند‌ها هنوز هم نقش مهمي را در‌اين الگوريتم‌ها ايفا مي‌نمايد.
اين موردها دو نصيب پهناور و مهم پاي چارت ذيل را تشكيل ميدهند.
بها‌گذاري مجموعه‌بندي موضوعي فاكتورهاي سكو‌بندي در گوگلخصوصيات سطح دامنه لينك و پيوند (مثلا، تعداد لينك و پيوند‌هاي جان دار در‌اين دامنه، اعتبار و كيفيت پيوند‌هاي جان دار درين دامنه، درجه پيج سطح دامنه).خصوصيات سطح و قيمت پيج مرتبط با لينك و پيوند (مرتبه پيج، سكو اعتبار و اعتماد پيج، تعداد لينك و پيوند‌هاي گره خورده به پيج، واحد سنجش توزيع انكر تكست‌ها، كيفيت منابع لينك و پيوند).ويژگي ها بها محتوايي و كلمه و واژه كليدي شيت (نمره‌هاي سبك‌سازي عنا وين، رابطه موضوعي و كميت محتواها).خصوصيات سطح پيج و ويژگي ها كليدواژه‌هاي آگنوستيك (ارتفاع محتوا، قابل خوانش بودن محتوا، منحصر به فرد بودن آن، سرعت بار گذاري شدن محتوا).خصوصيات سطح دامنه مارك (به كار گيري آفلاين از مارك يا اين كه اسم دامنه، ترازو بيان و اشاره به مارك يا اين كه دامنه در خبرها، رسانه‌ها، مطبوعات، انجمن‌ها و گونه هاي اين موردها).داده ها يوزرها، سطح به كارگيري و ترافيك جستار (سيگنال‌هاي استعمال و ترافيك از مرورگرها، تولبارها، معيار كليك و كيفيت و تنوع كليك يا اين كه به عبارتي CTR)معيارهاي اجتماعي (كيفيت و كميت پيوند‌هاي توييت‌گرديده، اشتراك‌گذاري در چهره‌بوك و گوگل پلاس).استعمال از كليدواژه سطح دامنه (مثلا انطباق بدون نقص و ظريف با كليدواژه دامنه، انطباق نسبي با كليدواژه).خصوصيات كليدواژه آگنوستيك سطح دامنه (ارتفاع اسم دامنه، گستردگي، برهه زماني جواب HTTP دامنه).معمولاً به‌شكل كلي اين‌طور پذيرفته‌شده‌است كه در حالتي كه همگي فاكتورها يكسان باشند، وسعت و كيفيت پيوند‌هايي كه به يك پيج اشاره دارا هستند در مرتبه‌بندي آنها تفاوت ساخت و ساز خواهند كرد.
با بيان كردن اين قضيه، با تكان اخير گوگل، دربرگيرنده ارائه به‌روزرساني‌هاي پنگوئني و فشار آن از روش گوگل پلاس، گمانه‌زني‌هايي وجود داراست كه تأثير لينك و پيوند‌ها كاهش خواهد يافت و با سيگنال‌هاي اجتماعي مانند توييتر و گوگل پلاس جايگزين شود.
بااين‌اكنون در حال حاضر پاره اي شك وجود دارااست كه در حالتي‌كه شما پيوند‌هاي كيفيت عالي بالايي را براي اينترنت سايتتان به دست بياوريد، به شما براي مرتبه‌بندي بهتر و داشتن ترافيك فراتر ياري خواهد كرد (راجع به مواقعي كه سبب نمي شوند يك پيوند كيفيت بهتري داشته باشد در فصل ۲ به تفصيل مشاجره خوا هيم كرد).
ما به كيفيت عالي بارها اشاره كرده‌ايم و برهان خير براي آن داريم:
تمركز بر كيفيت لينك و پيوند‌ها از جايي بيشتر داراي اهميت ميباشد كه گوگل معيار دشوار‌گيري خويش براي غربال كردن لينك و پيوند‌هايي كيفيت عالي زير‌خيس را بيشتر نموده است.
اين فرمان به‌شكل بي واسطه seo كاران را ذيل تأثير قرار ميدهد، از آن جايي كه آنها مي بايست اطمينان نتايج نمايند كه تكنيك پيوند سازي مورداستفاده آن ها در رتبه اوليه روي كيفيت موردنظر گوگل تمركز داراست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.