يك بك پيوند ( كه با اسم اينباند پيوند نيز شناخته ميشود )، لينكي ميباشد از وبسايت شما كه از سايتي بغير از تارنما شما ميآيد. اين لينك و پيوند ميتواند باطن يك متن، يك عكس يا اين كه حتي يك دكمه باشد و تاهنگاميكه اين پيوند در تارنما شما قرار ندارد و در تارنما هاي فرنگي نهاده ميشود، بك لينك و پيوند به حساب آورده مي شود. در بهينه سازي، بك لينك و پيوند ها يكي مهم ترين فاكتورهاي موتورهاي كاوش براي درجه بندي تارنما ها ميباشند.
در واقع، تا به هم اكنون بيشتراز 200 فاكتور مرتبه بندي براي حاصل گوگل شناخته شدهاست، و بك لينك و پيوند ها جزو 8 فاكتور اساسي براي جستجوهاي گوگل محسوب مي گردند. براي اين كه بتوانيد اين عمل دشوار را انجام دهيد و سئوي خويش را بهبود دهيد، ما درين نوشتهيعلمي 11 روش خلاقانه و خاص براي بدست آوردن بك پيوند ها براي شما در لحاظ گرفته ايم.
11 شيوه خلاقانه براي خريداري نمودن بك لينك و پيوند1- بدست آوردن منشن هاي پيوند نشدهبدست آوردن پيوند هاي منشن نشده احتمالاً آسوده ترين و سريع ترين راه و روش براي ايجاد بك پيوند هاي كيفيت عالي ميباشد.
مجموع كاري كه موردنياز ميباشد انجام دهيد، اين ميباشد كه مدام حواستان بهاين كه چه عده اي مارك شمارا در وب لاگ ها و يا اين كه خبرها منشن مي نمايد. اين عمل را به آساني ميتوانيد با ابزارهاي مختلفي نظير گوگل آلرت انجام دهيد. همينطور در شرايطي كه ميخواهيد داده ها بيشتري در رابطه منشن هايي كه در باب شما مي گردد مانند تعداد به اشتراك گذاري ها يا اين كه صاحبان دامين هاي منشن كننده، ميتوانيد از ابزارهايي مانند BuzzSumo, Ahrefs Content Explorer يا اين كه Mention به كار گيري نمائيد.
به كارگيري از Ahrefs براي شناسايي بك پيوند هااين رخداد ممكن ميباشد خيلي رخداد بيفتد، خيلي زمان ها تاليف كننده اي مارك، جنس يا اين كه سرويس ها شمارا سواي اين كه لينكي از شما قرار دهد منشن مي نمايد، اينجاست كه ميتواند با ارسال كردن يك پيغام معمولي به مولف مقاله از آن ها درخواست فرمائيد تا پيوند قابل قبولي را براي شما قرار دهند. همينطور اين فعاليت به نفع تاليف كننده نيز خواهد بود، چراكه ميتوانند با اين عمل تجربه كاربري بهتري را براي مخاطبانشان به ارمغان بياورند و به آنان اذن دهند تا برروي پيوند كليك نمايند و در زمينهي مارك مطرح گرديده داده ها بيشتري به دست بياورند. به لحاظ داد و ستد ي پيروزي-پيروزي ميايد.
يكياز مزيت هاي اين تاكتيك اين ميباشد كه ميتوانيد از آن حتي براي منشن هايي كه تنها به مارك شما داراي ربط ميباشند نيز به كار گيري نماييد، براي مثال رويدادهايي كه مرتب سازي نموده ايد، اسم كارمندانتان، نتيجه ها پژوهش ها و غيره از اين قبيل موردها ميباشند.
فرض فرمائيد يكي مديران شركت شما گفتوگو اي انجام ميدهد، از اين روش ميتوانيد از گفتوگو كنندگان بخواهيد كه در گفتوگو اي كه منتشر مي نمايند، لينكي از پروفايل اين رئيس كه در وبسايت شما وجود داراست را در آن قرار دهند.
سئوي كلاه سپيد و سئوي كلاه سياهتكنيك هاي بهينه سازي
2- لينك و پيوند هاي متني بدست آوريدتابحال اعتنا نموده ايد كه برخي از مطالب دربرگيرنده منابع بيشتري ميگردند، كه يا اين كه در متن اساسي به آن اشاره شدهاست و يا اين كه در نصيب بيشتر بخوانيد ميتوانيد آنهارا ملاحظه كنيد. پيوند هايي كه به قسمتي از متن متصل گرديده اند لينك و پيوند هاي متني ناميده ميگردند. موتورهاي كاوش لينك و پيوند هاي متني را پيشنهادهاي مهمتري نسبت به پيوند هاي ديگر مو جود در كاغذ ميدانند. در سود، ذكر شده شدن از شما در قسمت بيشتر بخوانيد براي همت سئوي شما بسيار موثر ميباشد.
استدلال كليدي پيروزي درين قسمت كشف كردن پيوند هاي صحيح براي دست يابي به آنهاست. شما ميتوانيد اين مطالب را با تحقيق در زمينه ي نوشتهيعلمي هايي كه به محتواهاي توليدي شما داراي ارتباط ميباشند و همينطور دارنده قسمت بيشتر بخوانيد ميباشند، پيدا نمائيد. از جمله؛ فرض نمائيد شما در ادامه مقاله ها در حوزه آدرس اينترنتي ماركتينگ ميباشيد. بهدنبال مقالاتي باشيد كه در باب ترندهاي بازاريابي كلام مي نمايند و دراين مقاله ها به تلاوت مقالهها ديگر نيز سفارش مي شود. يا اين كه به عنوان مثال ارجاع به نوشتهعلمي ي پيشين يا اين كه بعدي:
پيوند هاي متنيهنگامي كه به نويسندگان اين مقالهها دست پيدا كرديد و از آنان خواستيد كه در مقاله خويش نامي از شما ببرند، حواستان باشد كه به آنها بگوييد كه محتواي شما چرا لياقت اين را دارااست كه دراين مطالب منشن خواهد شد. كلام هاي دهان مالامال كن و نشاني اينترنتي فردي سازي گرديده دراين مورد ميتواند شمارا خيلي جلو بياندازد!
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ | ۱۳:۵۵ ۱۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است