مجموع چكهاي كه روي فاكتورهاي تاثيرگذار در seo صورت گرفته نشان مي دهد هنوز هم بكلينك و پيوند توانا بيشترين تاثير ساخت بك لينك رايگان را در بهبود مرتبه سايتها دارااست. ولي اين تاثير نسبي ميباشد و بدين معنا وجود ندارد كه سايت سواي بكلينك و پيوند نميتواند سكو خير و خوبي در نتيجه ها گوگل كسب نمايد.
كلاً بكلينك و پيوندها به عارضه ها پايين اهميت دارا هستند:
گوگل با بكلينك و پيوند در وب اكتشاف مينمايد. رباتهاي گوگل از روش لينك و پيوندها در ميان سايتها ميخزند و آن ها را ايندكس مينمايند.آوازه، اعتبار، توان و قابل اعتماد بودن تارنما را نشان ميدهد. گوگل از كيفيت و كميت لينك و پيوندها اين فاكتورها را اندازه ميگيرد.رابطه سايتها از بكلينك و پيوند معلوم ميگردد. تارنماهايي كه از لحاظ محتوا يا اين كه كاركرد به هم ربط داراهستند پس به هم لينك و پيوند مي دهند. گوگل از اين روش متوجه رابطهها ميشود.انكرتكستها اطلاعاتي در رابطه مقصد به گوگل مي دهند (در رابطه انكرتكست ذيلخيس توضيح داديم).بك پيوند توانمند و ضعيف چه تفاوتي داراست؟بك لينك و پيوند كيفيت خوب، بك لينك و پيوند اثرگذار، خفن و تضميني اسمهايي ميباشد كه به صورت كلي به بكلينك و پيوندهاي خوب ميگويند. خواسته از بك پيوند خوب يعني بيشترين تاثير را در seo و بهبود درجه داشته باشد و در حالتيكه هم توانست كاربراني را از اين شيوه به وب سايت بياورد كه چه بهتر!
اكنون مي خواهيم فاكتورهاي انتخاب كننده در كيفيت بكپيوند را يكياز يكياز براي شما توضيح دهيم.
بك پيوند نخريد، بك لينك و پيوند بسازيد!مسلما بخوانيد: بك لينك و پيوند نخريد، بك لينك و پيوند بسازيد!يك نكته قابل توجه را در لحاظ داشته باشيد؛ مجموع فاكتورها تاثيرگذاري يكسان ندارند و نسبي ميباشند. گوگل در سكوبندي حاصل بيش تر از ۲۰۰ فاكتور را در لحاظ مي گيرد. اين فاكتورها ميتوانند يكديگر را تقويت نمايند يا اين كه برعكس با خنثي كردن هم از تاثيرشان نادر خواهد شد.
۱. تارنما لينك و پيوند دهندهاين كه چه سايتي به شما پيوند ميدهد مهم ترين شاخص در كيفيت بكلينك و پيوند ميباشد.
از جمله، در صورتي يك وب سايت اساسي دولتي با بازديد ميليوني بكپيوند دهد تاثير آن خيلي بيشتر از يك بلاگ ناشناخته، بيمحتوا و سواي بازديدكننده ميباشد.
اين كه چه وبسايتي بكپيوندهاي تواناتري داراست بستگي به عامل ها مختلفي از پسوند دامنه تا عواملي مثل آوازه و اعتبار دارااست.
نتيجه ها محاسبه دادههاي مرتبط با تاثير بكپيوندها نشان مي دهد در كل سايتهاي دولتي، دانشگاهي، مركز ها و سازمانهاي پر اسم و رسم، برندها و كمپانيهاي وسيع بكلينك و پيوندهاي كار كشتهتري داراهستند.
۲. رتبۀ شيت در كليدواژهبا اين كه تارنما به تنهايي در كيفيت بكلينك و پيوند تاثيرگذار ميباشد، البته خيلي وقتها چشم ميگردد بكپيوند شيتاي از يك سايت خير چندان معروف و اساسي خيلي كاركشتهخيس تاثير گذارده ميباشد. استدلال اين تاثيرگذاري بيشتر رتبۀ كاغذ در كليدواژه يا اين كه به عبارتي رنك برگه ميباشد.
اين شيت با محتواي باكيفيت توانسته نياز يوزرها را برطرف نمايد. در صورتيكه از چنين شيتاي بكپيوند بگيريد تاثير بيشتري خواهد داشت.
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ | ۱۶:۴۹ ۴۰ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است